fredag 11 april 2008

Fredag

Inatt har L. kräkits två gånger. Jävla skit. Det blir till att börja om från början. Givetvis så insjuknar hon på en fredag... igen. Alltså om något händer så åker man på en jävla jouravgift hos veterinären, not nice! Nu är hon ju i.a.f. försäkrad, men ändå, självrisk, sjävrisk*blääh!*
Känner mig en aning villrådig, vad tusan är det med henne egentligen.
Glömde ta sömnmedicin igår så jag satt uppe största delen av natten, inte så kul. Jag ägnade två timmar åt att sortera skruv. I sängen. Så idag har jag ju tillbringat mesta tiden i sängen också. Aja. Nu är det helg.
Jag är för övrigt väldigt nöjd med mitt nya superbalm från Bliss. Helbra alternativ till 15kr dyrare The Body Shop cocoa lip balm. Jag funderade på ett från Badger först, men dom hade inget SPF(mycket viktigt serni). Bliss superbalm ger dock, vid mer än en påstrykning åt gången, en aning vit nyans på läpparna. Men hylsan eller vad man nu säger är så himla söt, den är oval! En liten kompis i väskan.

Inga kommentarer: