torsdag 21 augusti 2008

Jag hatar mat!

Ja det gör jag nog verkligen. Jag tycker det är hur jobbigt som helst att fixa så att jag får i mig mat. Idag har jag ätit frukost. Duktigt, duktigt...javisst serni! Nu är klockan snart halv fyra och jag borde ha fått i mig ett mellanmål eller lunch för minst ett par timmar sedan. Orka! Faaan vad det förstör. Jag har vart och storhandlat, 190 spänn! Helvete känner jag. Dom pengarna hade jag behövt till annat. Usch säger jag.
Visst, inte nog med det här förstår ni. Innan 18 måste jag ha fått klart och lagt ett kort på lådan-stress! Vad fan ska jag prioritera? Det suger så in i helvete. Jag måste liksom få iväg det här, att fylla 30 är a big deal. Men knappt 2h på mig liksom. Jag vill inte att det ska vara något fult hafsverk.
Mat ställer fan bara till det!

Inga kommentarer: