onsdag 14 november 2007

Loppis...loppis...loppis*eko*

Idag äntligen blev det en tur till en loppis. En oftast dyr sådan tyvärr. Det slutade med att jag fick hem några fynd i.a.f. Med största sannolikhet p.g.a. att det var en gubbe som stog i kassan. Tanterna är betydligt(!) mer svårflirtade vad gäller bra priser och prutning. Jag kom hem med två dun/fjäderkuddar, 2 små djupa skålar, en Rokoko-tallrik från Gefle, 2 stycken fyrkantiga "fat" till mina krukor och en gammal medicinask! Jag ska vid tillfälle ta kort och visa Er(äger ännu ingen egen kamera). Vad kalaset gick loss på? 40kronor. Jag sa att jag blev mycket nöjd till gubben i kassan.
Sedan blev det en sväng hem till min mamma som bjöd på middag, sedan hemåt det bar. Jag hade tänkt sätta mig och kolla på lite Ugly Betty, men jag känner att det skulle vara skönt att faktiskt lägga mig lite tidigare idag och lösa korsord och kanske bläddra lite i SOLO som jag köpte(Intervju med Caroline Winberg). Imorgon bär det av till psyk igen, då tid hos min PSG(Psykiatrisk Sjukgymnast). Det är skönt att jag har så nära till psyk faktiskt. Det gör att möten där inte blir till ett dags-projekt som det blev tidigare.
Jag skulle önska att jag kunde fixa dubbdäck till min cykel :/ men med tanke på vad senaste besöket gick på så ser det inte så ljust ut. Hoppas att jag vaknar riktigt utvilad och sugen på att städa, för mitt hem ser ut som ett jävla bombnedslag! God Natt

Inga kommentarer: