fredag 2 november 2007

Trött såklart, vad trodde ni?

En portion palsternackspuré/fisk/pepparrotssås (den är underbart god!), 3 morötter med sourcream&onion dipp och massa apelsinläsk senare; Trött, trött...trött;) Sov hela dagen. Stog upp omkring 17. Haft flera läskiga sexmardrömmar inatt av någon jävlig anledning:(
Har kollat på Idol och Crossing Jordan ikväll. Amanda var verkligen kanon med kvällens uppträdande! Jag ska damma av min radio som står i badrummet och ta in den till sängen tänkte jag. Mysigt att kanske lyssna lite. Imorgon blir det en sväng till ett Antik & loppis-ställe(och kanske en handelsträdgård), jag har väntat på att få åka till detta stället väldigt länge nu. Jag hoppas att dom har ett lite större loppis alltså, för jag har inga cash till antik-grejer tyvärr. Varför ska det bli så röriga inlägg när man vill skriva om flera olika saker, det är så trist. Därför slutar jag nu.

Inga kommentarer: