tisdag 30 oktober 2007

Jag vill sjunga.

Ja, så är det. Jag har de senaste veckorna funderat lite kring detta med att ta upp sången(en lust, men ack så kort tid) igen. Jag har inte råd att gå till sångpedagogen tyvärr, då det kostar 200 pix för 45min. Jag vill inte sjunga i en kör som är bunden till kyrkan. Såklart lämnar detta knappast några alternativ över, då man bor i skogen:(
Jag tänkte att jag kanske ska ringa henne(sångpedagogen) i.a.f. och fråga om hon har några tips.
Jag har i.a.f. duschat nu. Skönt att äntligen ha gjort det... som vanligt. Jag såg att kameran jag vill ha har gått ner ett par hundra i pris:) Så imorgon ska jag ringa till FK igen och försöka höra hur det ligger till med min ansökan. Får jag ett positivt svar så ska jag ta mig fan beställa kameran. Jag har trånat och längtat efter kamera i så många år nu så jag borde faktiskt få skaffa en.

Inga kommentarer: