onsdag 31 oktober 2007

Syskrinet!

Wehee :)
Jag fick försent syn på en vara i Coop-kalendern, ett syskrin för bara 99kr. Jag har varit inne och talat med flera olika personer på min Coop-butik och frågat om dom kunnat få hem ett trots att erbjudandet utgått. Jag har besökt som näst intill varje dag i 2veckors tid nu. Igår fick jag till slut reda på att dom ringt och sökt ett, men det var slut på lager. Dock har dom haft ett på sitt egna lager som vart lite trasigt(vid ett handtag på sidan). Så i förrgår var jag inne och bad dom kolla upp om dom kunde rota fram det åt mig i.a.f.
När jag kom hem tog jag tag i saken själv och ringde till konsumentföreningen i mitt län och fick tag på ansvarig för dessa kalendervaror. Hon sa också att det inte fanns några på lager, men att om jag kunde ge henne onsdagen så skulle hon kolla om det fanns kvar något i Coop-butiken i hennes stad. Hon ringde nu och talade om att hon hittat ett, och inte bara det, det är vitt t.o.m.(fanns i vitt & svart) och det finns i min butik på fredag! Detta är så bra. Jag talade verkligen om för henne hur tacksam och glad jag blev, men hon verkade inte förstå det, hoppas hon gjorde det i.a.f. För som jag har kämpat för att få tag på detta :)

1 kommentar:

Stina sa...

Men vilken tur. Man ska då inte ge sig.:-) Kram