onsdag 8 juli 2009

Baldersnäs Mansion

Nu är jag hemma, efter en mycket lång dag. Igår orkade jag inte skriva något, jag var så trött att jag var nära på att ramla i varje steg jag tog. Idag har jag enorm värk i nacke och axlar, samt huvudvärk till och från. Skitjobbigt!

Jag och K. har varit på besök vid Baldersnäs Herrgård uppe i Dalsland. Jag tog massa bilder men jag orkar bara inte att lägga upp dom idag, så det blir ett senare projekt.
Efter en fika på herrgårdens café och diverse shopping i presentbutikerna, så åkte vi till en thai-restaurang och åt en ljuvlig middag. Sedan lite mer shopping för min del. Ytterligare ett par presenter till M. (köpte ett par örhängen till henne vid Baldersnäs) och några tidningar på en loppis. Cosmo & Allt i hemmet.

På hemvägen stannade vi på en camping och fikade igen, jag tog en morotskaka, som var jättegod. Och nu är jag alltså hemma.

När jag kom hem såg jag en stor skräphög nedanför min balkong... yes! Dom har äntligen målat klar min balkong(efter att jag ringt chefen och pressat) och sedan kört med högtryckstvätt på mitt golv/trallarna.

Tidigt idag innan avresa så ringde jag massa viktiga samtal(jag gillar inte viktiga samtal!), jobbigt, men nödvändigt. Har så mycket jag vill läsa, göra och fixa fast tiden räcker för tillfället inte till. Suck.

Vi hörs imorgon, god natt med Er.

Inga kommentarer: