torsdag 16 juli 2009

Longing for the sheets

Idag har jag suttit i möte, ringt, mejlat och grejat med papper som en tokstolle. Sedan for jag ut till skogen och plockade blåbär i drygt två timmar, så nu är jag mer än helt slut. När jag kom hem fick jag en "vardags-present" av K. Det var två fina ljuslyktor till mina krokar ute på balkongen(mina tidigare gick sönder), jag blev så himla glad:)
Imorgon är det fredag, och då får man äta godis. Hurra. Jag har köpt tre sorters choklad; apelsinkrokant, mintkrokant och non stop, åh så gott det ska bli!

Jag har fått blodad tand! Jag vill plocka mera blåbär. Min frys kanske vid sommarens slut endast består av blåbär, vem vet.
Hade tänkt visa bilder på både det ena och det andra idag, men jag har varken hunnit, eller nu senare orkat. Another day. Say goodnight an go.

Inga kommentarer: