lördag 18 juli 2009

Flea market & sore feet

Kom precis hem efter en(känns det som) mycket lång dag. Vaknade runt 8 imorse och låg i sängen (fram till halv elva ungefär) och kollade på Fringe samt läste en del bloggar. Sedan drog jag och K. till Euro Sko för att försöka hitta ett par "slit-och-släng" sandaler till moi. Det gick inte alls bra. Efter det bar det av till Eva Nette. Provade omkring 15 bh:ar och ingen passade. Antingen var dom bra runtom men för små kupor, eller tvärtom. Det var då helvete. Men, jag hittade ett par flip flop's där, och inte nog med det. Storlek 40 passade mig! Hah. Vilken glädje. Jag har inte kommit i några skor eller sandaler i storlek 40 på minst 10 år. Löjligt, men kul:) Det blev ett par ljusröda från Zonkepai(vars hemsida är lite småsnajsig), som passade till mitt nagellack. Jaja, noga tänker väl Ni? Men det är det serni! Den ena parten av den halvdöda duon på Eva Nette hade ett läckert nagellack. Det kom visst från Isa Doras summer collection, och färgen var Coral. Kolla in det. Nästa anhalt; Loppis! Jag fyndade en skum hylla, ett medicinskåp och 1 pocket(som inte var ett fynd då men). Tänkte visa Er, men jag pallar inte mer idag. Får bli... kanske imorgon. Det ligger en Nogger mint och väntar på mig i frysen. Så himla god. Mmm.

Dagens Ris!
Personalen i Eva Nette-butiken. Jag fick absolut inte separera flip flopsen. Trots att jag frågade två gånger! Så jag fick hasa och snubbla mig fram i butiken med fyra sandaler på mig. Skitdåligt av personalen-uselt!

Ps. Såg att Adlibris har startat sin sommarrea nu. Va fasiken, ta en titt vettja. D.s.
Tips: Eragon, Svart som natten, Harry Potter and the deathly hallows och: Är det någon där?

Inga kommentarer: