söndag 12 juli 2009

Prioritize

Har legat i sängen nästan hela dagen, och nu sitter jag och kollar på Stylista. Hade tänkt komma tidigt i säng ikväll, men vet inte hur det blir med det. Hade ju behövt epilera benen. Sedan skulle jag vilja gå en promenad med grannens hund, leka med kattungarna, se på en film eller Fringe. Jag får väl prioritera; viktigast att duscha och epilera benen. Så får jag ta resten under veckan.

Har så mycket som behöver göras i veckan egentligen. Frågan är om jag orkar allt.


  • Plantera mina blommor Done

  • Skura balkongtrallarna

  • Skicka in betalningsförbindelse

  • Boka resan till Stockholm

  • Städa hela lägenheten

  • Koppla in routern

  • Fixa på balkongen Done

  • Sätta in en ny rutin, igen

  • Sätta upp min Blåvinge på en växtbåge

  • Sola

  • Beställa tid hos frisören

  • Beställa ny mobiltelefon Done

  • Boka in ett viktigt möte Done

  • Hjälpa en kompis med myndighets-strul

Plus mycket annat. Pust.

Inga kommentarer: