söndag 19 juli 2009

The lazy days

Sitter här ensam i min stora soffa och mår lite illa. Dessutom är jag rätt arg, men det värsta har lagt sig. Idag har jag bara diskat, hållt på med datorn, druckit, ätit och lite sådana där grejer. Riktig latardag typ. Nu är jag trött, det var jag innan jag stog upp också. Är lite stolt att jag tog mig upp öht. Har ätit gudomlig rådjursstek idag, Lillan likaså. Jag njöt nog mer än henne. En gastronomisk upplevelse utöver det vanliga, guuuud så gott!

Imorgon börjar arbetsveckan igen. Trevligt. Eller inte. Får väl se. Ska alldeles strax lägga mig och kika lite på Fringe. Hoppas att det inte var slut på lagret av mobiltelefonen jag beställde, för i sådana fall får jag den inte tidigare än fredag.

Bilder jag skulle ha tagit på saker idag får vänta. Det har varit mulet och regnat hela dagen så ljuset har inte varit något vidare för det. Orkade inte engagera mig. Har Ni föresten sett att ett orosmoln kanske sveper in över bloggvärlden? Eller är det endast ett PR-trick tror ni? Jag vet inte vad jag skall tro. Say Goodnight and Go!

Ps. Ni som tänkt beställa Är det någon där? av Marian Keyes, den boken i pocket, följer med i senaste numret av svenska Elle(49kr) D.s.

Inga kommentarer: